• Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Reklamacje można składać w przypadku stwierdzenia wady produktu, otrzymania produktu niezgodnego z opisem, produktu uszkodzonego.

Reklamacje można składać drogą elektroniczną za pomocą poczty e-mail na adres:

casadiorfeo@gmail.com.

W ramach reklamowania zakupionego w sklepie internetowym produktu, Kupujący może domagać się od zbywcy:

1) usunięcia wady (naprawy produktu),

2) wymiany produktu na wolny od wad (dostarczenia nowego produktu),

3) obniżenia ceny (zapłaty mniejszej ilości pieniędzy),

bądź też

4) odstąpić od umowy (dokonać zwrotu produktu za jednoczesnym zwrotem przez sprzedawcę uiszczonej ceny).

Reklamacje zostaną rozpatrzone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia.

Kluczowe regulacje w tym zakresie znajdują się w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r – Kodeks cywilny (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.), zawierającym przepisy o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Zwroty:


Zgodnie z art. 27 n/w aktu prawnego – konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

Kwestie związane z tą procedurą reguluje ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 287).

Zwrotu produktu można dokonać poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, najlepiej za pośrenictwem poczty email na adres: casadiorfeo@gmail.com, które może przybrać dowolną formę.

W przypadku otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia, dokonamy zwrotu wszystkich otrzymanych od niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania produktu z powrotem na wskazany adres zwrotu.

Kupujący ma obowiązek zwrócić produkt do naszego magazynu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Kupujący zobowiązany jest ponieść tylko i wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
Jeżeli Kupujący otrzymał od nas wraz z zamówionym produktem bezpłatny prezent lub bezpłetny inny produkt, jest zobowiązany do zwrotu tego prezentu lub produktu wraz z przemiotowym produktem.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Adres do zwrotów:

Log-it Logistyka Sp. z o.o.
ul. Radziwiłłowska 6
96-300 Żyrardów